4 försöket.

Hej finisar och fulisar.

Ella här för er som undrar. Jag sitter i en random soffa i stockholm just nu. Det är min sista kväll här nu. Det har varit sweet chilli sås här må ni tro. Shoppat, ätigt, traskat runt, sovigt, chillat, mögat. Precis så som jag önska de. När jag kommer hem så laddar jag upp lite bilder och berättar lite mer detalier kanske. Men då måste ni vara snela och kommntera lite meer.

Ja hur som helt så ska det bli gött att komma hem imon. Och det kommer förhoppnings vis bli en rikigt go kväll imon. Taggar satan. Men fast att jag har det gansak gött så finns det lite sugiga saker här i världen. Typ bara som i Dalby finns det riktiga rövhål som jag bara vill mörda. Hehe oj tog i lite. Sen finns det visa änglar såklart också. Men the queen of the angels befinner sig på Gothland nu. Men när den kvinnan kommer tillbaks ska vi slå klackarna i taket!! Hmm. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...

Hehe, ja just det. jag kan förklara den dåliga uppdateringen. Jag har krivigt 3 andra inlägg medans jag har varit här men alla de gångerna så har jag envisat mig själv om att jag ska ladda upp en bild men varje gånga jag har gjort det så har datan först trögat isönder sen bara dött en snabb död. sorlgt värre.

Oj vilket tråkigt inlägg men jag bryr mig inte för jaf lyssnar på go musik och driker vatten. Och känner en gnutta frihet också. haha, älskar mig själv alltså. Fan vad gött det skulle vara att vara en annan för en dag sen bara träffa sig själv liksom...hehe fattar ni? Det skulle vara riktigt swet chili sås alltså! Okej jag ska snart sluta att skriva en massa skit men det är skit kul att skriva i takt till musieken och typ såhär hoppa med fingrarana medans man skriver. HAHAHA DET ÄR MEGA KUL!

heh, hejDå alla små pirater! ÄLSKAR ER NÄR JAG KÄNNER FÖR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0