Blandat med snöt

Sa du Pizza ella!?
I WILL BE THERE!

vad ska man skriva idag då?
Jag vaknade, tittade, ville blunda igen och bara somna om!
Skoldagen var trist, Men sebbe peppade upp dagen och gav mig ny energi!
Stack hem till honom och hade myyyys, känns som att jag alltid skriver om honom! För er som inte vet vem denna underbara person är så tänkte jag berätta det för er!

1, Sebastian är min pojkvän

2, Han är 95:a

3, Vi har varit tillsammans i snart 9 månader

4, Vår års dag är den 11 dacember 2009

5, Han är otroligt snöt, *snygg och söt*

6, Utan honom existerar jag inte

7, en kille man kan lita på

8,
Han finns alltid där för en

9, Han är min

10, Han Älskar mig, Jag älskar honom





Du betyder allt för mig



//Agnes//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0