duscha?!?

Alla som tycket att Agnes ska skriva lite mer flummiga inlägg istället för att vara jätte känslosam och söt upp med handen!

Hohho nej då gullis ni är rå söta men detta är en flum blogg så bort med känslorna och kärleken!

Jag har ett dilemma.... Det är dusch dag för mig idag men jag har inte orken att göra det så ska jag skita i det och bara vara mys klädd imorgon och typ knopp eller ska jag ta mig i kragen och slänga mig i badet? Fast.. det skulle ju ändå vara ganska chill att bara sätta på lite Kent och ta ett lugnt varmt bad.. hmmm okej jag blev pepp nu så skit i allt jag sa! NU DRAR JAG MIG MOT VATTNET! CIAO!





från när vi hängde idaooug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0