en hög mög.

Hej. Alla som tycker att agnes suger på att blogga upp med handen!

Får lite småt damp på den tjejen hon uppdatarar aldrig!! Sen när jag frågar varför så säger hon bara: Men internetet segar. SÅ DU MENAR ATT INTE EN ÄNDA GOTHLÄNING HAR ETT LIV?!?!

Men hon kommer hem imon eller så kom hon hem idag hehe så hennes uppdatering ska nog bli bättre!

:D :D !! På fredag ska jag och agens äta sushi! HIHIH det ska bli kul!! Saknar den tösen inte jättemycket utan lääääskigtmycket!

Min dag:

Jag och min fader, lillas syter och 2 kompisar till henne stack till danmark och var på bakken. Det va trevligt jag åkte inte så mycket för jag var jättetrött... Sen på kvällen var jag med Ange och Erik. HEHE, vad va problemt? haha

Men nu har jag laddat hem en film (vet inte vad den heter) så den ska jag glo på men jag tror inte jag pallar hela. Sen ska jag sleeeeeeeeeeeepa läääääääääääääänge! puss (L)





Kommentarer
Postat av: hanna

yeiy! sushi ;D(Y)

2010-08-11 @ 14:56:29
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0