+++

Ännu en fantastisk kväll! Vid halv 6 tror jag...? Drog jag. ull's och kakan in till Malmö för att se Miike snow. Väl på plats träffa vi randomliii (hohoh jag gillar de ordet) Josef and king Arthur. Så under konserten hoppade vi med dom. Vi fick ganska bra platser och de var bättre live än vad jag trodde så ett fett jävla PLUS på de asså mina små hönor!

Efter detta så träffa vi lite andra Dalby bor. Sa typ bara hej och ciao. Men Ull's & kakans magar skrek så de skulle ha nog kinesiks bow-bla-bla blaa ska. Detta lång typ en kilometer bort så det blev lite run run till Lasse. Men vi kom dit och fick goa platser även där. JIPPIKAjjeJ. Jag är inte något lasse fan direkt men han var faktikst väldigt bra. Stämningen var helt fantastisk. Alla åldrar. Mormödrar, studenter, brats, luffare, gangstrar, vi (höhö). Och massa sjöng med och allt detta fick bara stämningen att höjas något sjukt.

Men nu måste jag sleepa. Klockan är fan 12 och jag ska upp kvart i 8. Fan jag är mega pigg :( 



Malmöfestivalen förra året. Småplöttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0