Första dagen i Helvetet!

Man borde igentligen komma till helvetet när man dör, men jag är fullt levande men ändå ska jag komma dit varje dag!

Ni fattar säkert vad jag pratar om, SKOLAN!
Gud vad mycket nytt  detta läsåret!

1: ny mentor

2: Betyg

3: nya lärare i typ varenda ämne!

4: Nya lektioner

5: mer press
 
... Känns som att jag kan fortsätta ett bra tag till...

8:an blir ett helvete!

Men Agnes har ändå haft det roligt idag, härligt att träffa alla vackra kompisar igen!
Sen efter skolan stack jag till underbara ella, och vi sjöng vackrare än någonsin! :D<3
Sen har jag sprungit som vanligt, sköönt!
Och sen var det bara att sätta sig vid datan och slappa mumms!



Undrar hur jag fick till den här bilden under min depression i helvetet, Men man spexar alltid när Ella är bakom kameran!


//Agnes//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0