Gitarr

NI kanske inte vet om det så då ska jag ta och berätta för er:
 
Jag och ella ska börja på gitarr!

Så då tänkte jag att jag skulle ta och kolla runt på lite olika gitarrer för jag hade tänkt att köpa en!
jag har redan en elgitarr men vill ha en akustisk också, okej det har jag också men den är ful och den suger! punkt slut.

Jag är nog ute efter en röd gitarr, eller en svart! så det är nog dom som gäller men det kan ju aldrig skada att kolla runt! så ni kan ju ta en titt på dom och kommentera vilken ni tycker jag ska ta, såklar har jag inte alla jag kan tänka mig här men det är bara lite ideer!

titta njut, och KOMMENTERA!

                                             


             4:a av 5 getingar!






             

                 
          
                                3:e av 5 getingar




         

           
             4:a av 5 getingar
     





     3:e av 5 getingar
                  

                Haha och de här är bara för härliga man vet inte om man ska ge dom full pot!
 eller lägga dem i botten?


                  

5 AV 5 GETINGAR!













Haha kommentera nu!
//Agnes//


Kommentarer
Postat av: fanta exotic

den svarta !:D

2010-08-24 @ 21:36:02
URL: http://angemusekura.blogg.se/
Postat av: Anonym

är den andra en fendex CD60? har en sån och älskar ljudet, den är absolut min stil, men alltså om du mr letar efter en svart och den verkar bra så tycker jag aboslut du ska välja den svarta :)

2010-08-29 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0