HELG FÖR katten

Jaoou nu är det helg! Sweet home aldemama på den mina vänner! Min fredag har varit sjukligt chill. Visserligen varigt i skolan men det var inte mycket skola för de. På morgonen hade vi dubbel timma svenska, so och något annat sen var jag på ers möte i en timme efter det EN snabb matte-LEKTION och vips var klockan halv 1 och jag slutade för dagen! Mohaha.

Då gick jag hem och käka lunch fick bli varma mackor. Kolla på ett avsnitt sex and the city. Och sen har jag sovit fram tills nu. Typ sådär 3 timmar. (:

Men nu måste jag börja röra mig till bussen för jag ska till fader sen ikväll blir det MALMÖ FOLKET!


hah, bilden. Från i vintras när allt var trist och mörkt men Lovisas humor lyset som alltid!

(det är liksom typ en reklam bild. Det är cykeln vi gör reklam för och den står på en snökulle vilket inte är så passande för man kan ju inte cykla i typ alperna där det är snö överallt. hOoh jag fick det att låta tråkigt men en seg dag efter skolan på väg hem är det blad det roligaste som kan hända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0