Hur orkar jag

chobree, vaknat upp till ännu en dag. Får se vad det blir av den, Just nu vet jag inte ett skit om vad jag ska göra!
Någon har ändrat i mitt shema... Inte direkt det jag uppskattar, men får man en krock så är det förstålit.

i alla fall, Ella sov ju har inatt, det var Myyys!>3
Vi vaknade typ halv 2, Sommarlovs känslan är fortfarande på topp! Fast den håller tyvär inte i så länge...
Men jag tycker ändå det ska bli mysigt att dra till plugget nu igen, träffa alla kompisar och så. Saknar er satan!>3
pannkakorOch jag bytar ämne igen, Ella och jag vaknade och gick upp för att grädda pannkakor! höhö dom blev Vackra!!
Och just nu håller jag på att överföra lite galna filmer som antagligen lite senare underdagen kommer att poffa upp!:)

Och päronen har lämnat hela huset till lilla mig, ojojoj... Hur ska detta gå! (Y)
Nädå, jag är så duktig så ska typ sitta framför datan och chillaxa natten, messa ring eller skriv något till mig på någon finurlig chatt som ni hittar mig på så vorde det trevligt!


Kyss er Leverpastej!>3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0