MASKINEN

MASKINEN ÄR FAN I MAJ ETT UNDERBART MONSTER!

oj vilken fin kväll jag har haft. Småt galet. men imorse när jag vakna fick jag lite lätt panik jag hade så jääävla ont i magen. Var skit rädd att jag inte skulle kuna gå men de gick över tack och lov! Så klockan 4 satt jag på bussen med hääärligt folk och taggade in för maskinen. FAAN VAD DE VA GALT! haha har värsta ont i halsen nu. Och vi stog nästan längst fram!:D Men efter att vi hade skrikigt i nästan en timme drog vi alla till max!

Tanken var ju att vi även skulle se familjen men jag och hanna var ganska sluut och trötta i benen. Så vi tog tåget till lund och köpte en massa godis på malmborgs sen där ifrån tog vi bussen till DALBY istället!

Men det var en riktigt rolig kväll och imon taggar jag inför Miike snow tror jag!



Medans vi såg maskinen så slängde en av dom ut sin vattenflaska. Och Hanna den coola fånga den! haha jag fick värsta dampen för såna saker hände fan aldrig mig. och det hände inte mig utan Hanna men jaa ni fattar (:... hihi jag fick hålla den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0