och ännu ett inlägg

HAHA xD jag gör två inlägg direkt efter varandra, men inlägg är inlägg ;D

känns som att jag kommer tröttna på det här ganska fort, kommer inte att palla skriva om en massa konstiga random stuff, Men jag ska fan inte bli först att bjuda på fika!

Kan berätta lite om helgen!

imorgon är det ju så att det blir första september, eller hur?
Och då så poff! åker det in 1800 kr på mitt konto! :D
Då har jag haft godis och chips förbud i ett år! xd
Här ska handlas!

Så på fredag blir det en mysig liten tjej kväll/natt här hos mig, där vi ska kränga chips och godis!
Trevligt värre om jag får säga det själv! så ska vi typ bara se en massa filmer spela sällskap och tv spel och bara allmänt flumma, lovar att det kommer bilder!

Lördag Så ska jag träffa sebbe, nu vet ni alla vem han är, och bara för att jag kan! så ska vi åka in till lund och hyra filmer och köpa jätte mycket godis och chips, Snackka och tjock och mysig helg!

Men nu ska Jag ta och prata med sebbe och sen ploppa i säng

Glöm inte att bjuda på godis imorgon!


Frendship never ends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0