TiSDAG

Satans dryg dag. Mög har inte hänt så mycket i skona vi hade biologi test jag och calle bara vafaaaaan?!?! Vi faila totalt. Efter den dryga skoldagen drog jag och lovajnan hem till mig. Vi förvandla min säng till en soffa, satte på massa sex and the city och käka GODIS! vi lång även ute på en åker och chilla för att njuta av den sista sommar solen imorgon blir det ju september. MÖÖög. Jag var så jävla seg när vi kolla på sex and the city så jag sov typ under nästan 2 avsnitt. SKÖNT.

Sen imorgon är det utbildning med ers och jag har hört ett rykte om att vi ska käka pizza?!?! STÄMMER DETTA!?!? i fall om det gör....SWEEEEEEET

sen imorgon ska vi även få en ny grabb till klassen. Vi brukar alltid få massa störiga typer hoppas det inte är så denna gång pallar inte sånt bajs.




I och med att det blir höst imorgon så tänkte jag att en höstig bild skulle passa bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0