4/12

Ni är underbara, på henne bara hon förtjänar det! Kommentera mer, det ligger faktiskt i era händer nu om ni vill ha kvar bloggen! (kolla inlägget under)

Lördag idag dårå, Vad innebär det för Agnes? Jo som ni säkert har listat ut ska jag stäffa Min gesebjörn. Ska bara mysa och kolla film, vara onyttiga, och sen så hoppas jag på ett varmt och mysigt bad tsm med honom♥

Det var längesen vi hade en tävling, och jag har faktikst en på gång så se till att hålla koll så lägger jag snart upp den.

Känner mig duktig som faktikst bloggade på en lördag, var nog historiskt. Men nu ska jag upp och göra mig i ordning. Fortsätt läsa våran blogg det gillar vi, "puss och kraam"



Jul belysningen i lund, Mer snö där nu antagligen tog bilden förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0