denna underbara Onsdag.

Varför kollar jag bonde söker fru!? haha. (random)

Men idag är det onsdag och det var en chill skoldag, ganska mysig faktiskt i ovanliga fall. Musik två gånger peppar mig! i och för sig hade vi musik prov men jag klarade det dipper bra och då blir Agnes glad! Efter skolan drog jag med malin in till stan för att kolla runt och ha mysigt, fyndade verkligen ingenting men jag fick en hel del ideer, men alltså detta jävla problem bara fortsötter, vad fan ska jag köpa till sebbe, har fan panik. Men vet ni jag borde inte sitta här och blogga, jag borde plugga har prov imorgon. Vet inte om jag bloggar mer idag, tror faktikst inte det, behöver ju inte bjuda på fika om jag inte gör 2 så jag har inte direkt någon press, visserligen blir det roligare för er, men jag är en egoistisk jävel så lev med det! Kraam!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0