så jävla vrickad

Kl är 7.00 på morgonen och här sitter jag i soffan fixad och allt. har varit vaken i 1 och en halv timme nu, när jag egentligen skulle ha gått upp får en halvtimme sen, Alltså, jag gick upp en hel timme för tidigt idag! Vad fan hände liksom? ´Hela natten har jag varknat och trott att kl var halv 7, det år då jag går upp. Första gången jag vaknade var kl halv 3 nästa gång jag vaknade var kl halv 5, sedan vaknade jag ungefär en halvtimme senare av att de köra med plogbilden preciiis utan för mitt fönster i typ en halvtimme sen gick jag upp för att jag läste fel på den jävla fucking klockan! GAAAAAAH!

btw, Jag är trött.

uppblåsta jävel.




Kommentarer
Postat av: Annika

Asså omg , hade exakt lika dan natt xd haha puuss

2010-12-07 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0