tors dag

Sitter hemma hos pojkvännen, utan pojkvännen. höhö.
Nä men jag slutade tidigt idag så fick låna hans nycklar och springa hem till honom♥
Fick reda på en massa betyg i skolan idag, ändå sjukt nöjd med mig själv :) Annars var det en ganska chill men tråkig skoldag! men imorgon är det fredag Yippie! och som ni redan vet (om ni läser min blogg dvs, klart ni gör) Men så ska jag fira annika underbars födelsedag, kanske med spa! sjukt härligt! bara därför jag följer med...
Dessutom ska jag på teater med skolan imorgon! fett nice att slippa lektioner, sista lektionerna imorgon! thats awesome!
Ikväll blir det curling med familjen, mamma kommer hem så det ska bli mysigt! så inga fler blogg inlägg idag tror jag. Men annars hörs vi kanske imorgon lägger kanske upp ett snabbt innan jag sticker iväg till Ankan! :) kram
Så här såg min klass ut förra året på julavslutningen, lika söta nu som då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0