Vi kommer aldrig att dö

Hej.
Ikväll har jag inte haft den bästa kvällen. Snarare den sämtsa på en låång tid. Har gråtigt en del. De senaste veckorna har känst så tunga. Förutom ett tillfälle under denna perioden. Natten till den 21 november. Snälla missförstå mig inte.

Sitter i pappas kök nu. Detta är en av de sista gångerna jag kommer sova här. Han har fått sitt hus. Känns skön.  Inte bara skönt, riktigt skönt.

Det känns lite som att jag försökt leva livet fullt ut nu på siståne. Men någon stans på vägen har jag tappat mig själv.. Jag läser ibland igenom mina gamla dagböcker och kommer då på hur jag var för 1/2 år sedan. Jag saknar den tiden då alla inte brydde sig, då jag inte brydde mig. Då alla bara acceptera den man var sen levde med det. Nu vill alla påvärka varandra och göra inflytande.

Det är så jag ser det i alla fall.



God natt


Kommentarer
Postat av: maria

Gå in och kolla om du blev veckansblogg!

http://marianordvall.blogg.se

2010-12-02 @ 15:34:17
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: =)

Ella!!! ALLA ÄLSKAR DIG! Jag gör iaf<3

2010-12-03 @ 06:02:37
Postat av: =)

Ella!!! ALLA ÄLSKAR DIG! Jag gör iaf<3

2010-12-03 @ 06:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0