blöö

Krash Koboom!
Vill ni veta vad det var som sprack?
Jo det var Agnes hjärta som splittrades i 1000 bitar, pga hennes hjärta lämnar henne, Min Älskling åkte idag kl 4 med flyget till jävla cypern land!
Kommer inte att kunna se honom eller höra honom på typ 2 veckor :O>3 Damn!
Och jag åker ju på sönadag så det skulle ju kvitta om han inte åkte men men, jag drar till sommar huset på gotland! HÄRLIGT!>3
och vet ni, vet ni, Gissa vem som kommer dit!(A) SEBBE bby”> och stannar i över en vecka fy fan vad mysigt det ska bli!
Jag ska vara på gotland i 3 veckor, Men kommer ju såklart att kunna blogga där ifrån ändå! >3

Annars idag har jag inte gjort så mycket mest slappat, men jag har faktiskt målat en tavla!
Är inte 100% nöjd, men ju mer man målar destu bättre blir man!
Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om den! Ska förbättra den lite när den väl har torkat!
Damn!

Puss och kram>3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0