ella tipsar!

haj haj!

Nu ska jag tipsa om lite fräna saker som kan vara till stor glädje för många nu under sommaren!

tips 1, vi alla råkar ju ut för att vi blir tvingade att åka med våra familjer till sommarstugan eller kanske några bekanta på västkusten. Och hur kul är det att vara fast någon stans i typ ja en vecka eller mer jag hatar det i alla fall. Men man kan använda denna tiden till något nyttigt typ som att sola sola sola så att när man kommer hem är men en nigggah eller så kan men typ springa varja dag och komma i form och bli en anna anka! Och sen då när man kommer hem är man glad för alla ens kompisar är blekisar för de har sovigt hela dagarna och varit uppe hela nätterna. Sen har de även blivigt feta för att allt de äter är billys-pizza.

tips 2. hehe, detta tipset är lite random men ja det är ett bra tips ändå. När man ligger och solar i trädgården och typ dör av värmen och man bara drömmer om att man har en pool i trädgården (detta tipset funkar bara till er som har trädgård men ingen pool) då ska man rota fram trädgårdsslagen och spruta ner sig själv sen kan man lägga sig och shhhtekka igen 8))

tips 3. för er som är riktiga svennisar och inte blir bruna så lätt så tipsar jag här en bra brun-utan-sol. hehe denna använder jag flitigt i vintras när vi hade innegympa heheh…men den är i alla fall grym ger en perfekt jämn färg! 

jahapps de va de ! Nu ska jag gråta lite för min älskade Kaka och han lag (brasilien) förlorade mot de onda holländarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0