en god frukost!

hej coolingar! Hoppas allt är fint med er och så. Själv mår jag ganska så awesome typ kollar på paradise hotel (hehe) käkar melon lite så. Kvällens planer sitter jag också och smider på…

Men nu gott folk tänkte jag ge ert ett helt underbart recept. hmm, recept var lite fel ord kanske men men. Så här göt man!

Man tar en djup skål häller ner citron fil och flingorna som kallas Cherriols (lovisas favorit) sen hackar man upp några saftiga jordgubbar och ploppar i dom efter detta så är det bara att dutta lite socker på sen är det KLART !

resultatet:

Ser inte helt fel ut ha? Detta var i alla fall min lyxiga frukost! Efter en lååång natt….

XoXo Ellagirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0