FUCK!

Okej, min natt vart ju inte den bästa i livet!
jag pratade med Underbara sebbe i telefon när jag började känna mag ont, kl var typ 3 men vi la på och jag skulle försöka sova. Jag fick bara mer ont för varje minut som gick, så jag gick in till mamma och la mig där! då somnade jag efter ett tag och sov i en och en halv timme. sen vaknade jag och hade så in i helvets ont i magen! fyy fan… Mamma ringde sjukhuset och det var bara att åka till Akuten med det samma!

Och där fick jag ju det hemska beskedet att allt tyder på att jag har blintarmsinflamation och behöver opereras!!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! paniiiiiiiiiik!

Men sen när de hade tagit prover och allt, och jag hade fått min medicin, så sa dom att vi skulle åka hem för att jag inte hade jätte ont längre, och dom sa att det kunde bero på en annan sak… så dom skickade hem mig! Tack och lov för det, men om jag får minsta lilla ont i magen nu så drar vi dit och gör operation: OPERERAS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0