godNatt

tjena alla danskar svennar som tyskar!

jag är sjukt trött och varm. Det är bara för att jag har datan på mina bara lår och det blir galet varmt efter ett tag och nu har värmen komigt ända till huvudet. Jobbigt. Men jag ska nog snart ge upp datan och slänga mig i sängen och dröma något härligt. Asså finns det något bättre än när man drömer en riktigt go dröm. MM gjorde det inatt♥

Jaj hur som helst så gillar jag sommaren. på riktigt den är så jäkla härlig. För varje dag som kommer känner jag bara mer och mer frihet. Allt är så jäkla spontant och härligt. Man behöver inte annstränga sig någont ting. fast fan om en månad sitter man i skolan igen. Då går jag fan i 8:an...hah fan vad liten jag är ändå. om vi säger att jag blir typ 95 eller så då har jag ju left bara typ 1/6 1/7 del av mitt liv. Och jag har ju hunigt med massa. Tänkt då allt jag har framför mig. helt galet ju!! undra vad jag gör exakt nu om 10 år......nej okej nu börjar jag bli sådär jobbig igen typ flyger från ämnet.

Men nu ska jag lägga upp en bild som beskriver hur jag mår...



Jag känner mig liten. Och jag känner mig redo att sova. Och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0