hiheha

fattar ni rubriken? (tre skratt i ett liksom)

Yee jag kan berätta vad jag har haft för mig idag för jag vet att alla bara vill veta. Och here we go! Jag vakna upp i värme slag typ jättemegabautavarm var jag skojar inte. jaja i alla fall så kasta jag i  min några jordgubbar blev upp ringd av en filur som sa! Kom hjälp mig att städa för katten! ja ni vet vem det var han börjar på e slutar på k så nu vet alla( Ni som inte vet får klura lite) Men vi städa som in i bänken och lekte med en katt käka mat och ja sånt man gör för att överleva typ…Sen äta hemma med min family…trevlans.

På kvällen drog jag iväg på monupol kväll det har varit en fett random kväll men den var ändå fin men nu ska jag hitta på något annat så  ni får ha de bra asså!! ÄLSKAR ER!!!

OMG JOSEF HAR KLIPP SIG MEGA FINT ALLA KILLAR KLIPPER SIG SÅ JAG DÖÖÖÖR!

bilden är inte på hans nuvarande och fina frizz men nu vet ni vem ni ska kolla efter! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0