i soffan.

Jag hänger med min lilla syser vera i soffan som jag nästan gör varenda dag vid denna tidpunkten. Mellan 18.30 til 19.00. varför? jo det är avatar. My lööve. Men men nur som helst, idag när jag vaknade upp i pappas lägenhet så var klockan typ halv ett så jag bara fuck you frukost och gick direkt på lunch. Pappa hade dragit till tyskland då så jag var själv och jag palla inte stå och laga mat till en person. Sjukt onödigt. Så tog mig en sväng i staden och kolla vad jag var sugen på och då föll jag för subway.(L) och just det mednas jag var på min lilla mat-letar-promenad så träffa jag erik och stElla. Trevlan växla lite ord med dom också de hade typ varit i domkyrkan med konfan (HAHA) nej förlåt ni är sjukt coola.

Men sen köpte jag då en subway macka dock har jag bara tagit ett bett resten ligger på mitt skrivbord kom jag på nu..

Men sen på EfterMiddagen någon gång drog jag in till lund med stellsan hon köpte vandrar skor(ahah) Och bjöd mig på paj. daanke.

Men nu måste jag göra något annat så hejDå.



Älskar denna bilden var bara tvungen! lovisa är söt.

XoXo ellaGril

Kommentarer
Postat av: den fule...

hora!

2010-07-20 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0