let's go!

Då har man packat till gotland, ska vara borta i hela 3 veckor så det är en hel del man måste packa! Hoppas bara inte att jag glömmer något, jag hatar när man gör det!
Första veckan kommer jag, mamma, albin och frida(albins flickvän) att vara där, Andra veckan kommer underbara Sebastian och pappsen, och då åker frida och albin!
Och tredje veckan kommer sebbe att åka hem och mormor och morfar att komma… Så ja det ska väll bli 3 trevliga veckor kan jag tro i alla fall den andra!>3
Min dag har inte varit så speciel, men det kommer den bil! Jag har typ packat och målat lite mer på min tavla, men nu ikväll kommer 3 stycken underbara flickoor!<3 Ella, Lollo och Ullis! <33 yaay! så vi ska mysa och kolla movies! Och inte vara uppe för sent, höhö! Jag åker typ mellan 10-12 imorgon förmiddag

Agnes Fina resväska! xd

 

Jag fortsatte att måla lite på tavlan idag för att finslipa den, Nu är det helt klar, hoppas jag i alla fall ^^

Tadaa!

 

>Agnes<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0