MÅR BRA!

hejhej alla där ute!

Nu sitter man här vid datan igen och klockan är 01.17 jag kom hem från Annika för typ en timmesedan det va fett myys där vi typ käka glass spela monopol och kort. HAHAHA! jag och Hanna spela med annikas lille bror Johan och vi var väl inte jätteinsatta i spelet direkt typ bara babbla annat så han fick lite småt damp på oss för att vi inte slog när det va vi och så med etta utnyttja han utan att vi merkte de satte han hupp hotel och allt på sina gator.  Och jag tänkte inte äns på de hah.

Men sen när jag cykla hem då vid 12 var ´jag bajs rädd fyy fan det va as mörkt inga lampor sen ringde jag as många från min kontakt listen men INGEN SVARA hehe ni efter hand vet jag varför.. jag hade som vanligt på dolt. hoh. Men nu ska jag kolla film och äta glass. HaDe!

hehe, mitt, Agnes, Ullis Och Lovisas värk på någon bild-lektin. extremt fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0