natte-tid!

tjena alla nattugglor. Kag sitter här och myser för mig själv med glass. Jag kolla precis runt på några bloggar och då hittade jag 3 stycken som alla hade gjort sånahär idag. och jag tror nog det är ett tecken så jag gör också det!

1. När gick du upp idag?
Vid one
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio
Harry Potter och fångaren från sakabn
4.Favorit TV-pogram?
Avatar och gossip girl
5. Vad åt du till frukost?
hoppa över den och gick direkt på lunch
6. Vad är ditt andranamn?
har 2 säger bara det coola. Margaríta, efter pappas favorit drink
7. Vad gjorde du idag?
Jag laga lunch, facebooka, la mig i gräset, somna, kolla på ANTM, börja laga mina byxor men symaskienen var paj så det sket sig, hmm, städa mitt rum, träna, duscha, käka, kolla matchen, Mammas kompis kom vi käka ost, kolla på harry potter och fången från askaban, kolla how i meet your mother sen blogga. Shit vilken skit dag.
8. Vilken mat gillar du inte?
munkar fast det är la bakelse i så fall ko-mage
9. Favoritchips?
Estrella sourcream&onion
10. Vilken är din favorit-skiva för tillfället?
KENT- En plats i solen
11. Vilken bil kör du?
Volvo v 70  (en ren sportbil mo du tro)
12. Favoritmacka?
MMM! Den från esspreso house med typ skinka, senap, sallad och grillad!
13. Vilken ringsignal har du på mobilen?
Haha, en där jag sjukger did I did I did I see you crying ohhh sen samma. När jag och lovisa spela in den satt vi i min soffa och hade precis kollat klart på en film som hade en låt som eftertext  som gick så. hah
14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina gamla cheep monday byxor (sköööna) och min gul,grå,svarat stickade tröja.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
brasillien, regnskogen.
16. Är du kär?
på sätt och viss
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Till kenya skulle jag tro.
18. Favorittid på dagen?
00.00
19. Var är du född?
Lund
20. Vilken är din favoritsport att se på?
fri idrott och fotböll…
21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola för fan!
22. Fotboll eller ishockey?
fotboll, men ishockey fights är ganska trevliga.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla utan tvecka
24. Pedikyr eller manikyr?
eehh, jaa jag tror jag skippar båda.
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Att jag funderar på att göra något som skulle skaka till mitt liv lite kände att det är dax för något sånt.
26. Vad ville du bli när du var liten?
Alltid när folk fråga de sa jag bara, jag vill gifta mig med en grek och ha en gul hund och en rosa katt. heh
27. Bästa barndomsminnet?
gud jag minns en gång när det oska på dagis och alla vad skit rädda förutom tuffingen ella. Och jag gick omkring och sa till alla som var rädda att dagiset kommer brinna upp för oskan var jättenära, thihih. förmodligen inte mitt bästa minne men jag kom inte på något annat
28. Varit i Afrika ?
ÿes
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
yes, men jag tror vi misslyckades
30. Varit med om en bilolycka?
aa en gång i örebro. Det va ett fyllo.
31. Favoritdag i veckan?
Fredag
32. Favoritrestaurant?
jensens biffhus
33. Favoritblommor?
Maskrosor
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
doken eller max
35. Äger du en cykel?
Ja, men någon jävel punka den så jag cyklar för tillfället runt på min cykel jag hade i 1:an
36. Smartaste grej du gjort:
kom först till ägget!
38. Senaste personen du delade en middag med?
det skulle nog vara min moder och syster.
 
39. vad lyssnar på till nu?
reklam på mtv
40. Favorit färg
svart
41Hur många tatueringar har du?
inga men vill nog i framtiden skaffa mig ett mumintroll någon stans.
42. Har du någon gång ätigt en bull?
hur konstigt det än låter är mitt svar ja
Nu drar jag mig mot beden. sleep well söta brödrar och systrar
xoxo EllaGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0