RANDIGT!

tjena alla nattugglor!

Kolla här jag kom på en ganska crazy sak precis. Jag har väldgit många randiga tröjor.


8 stycken va fan! och grejen är att jag bara har köpt en av dom (den marinblå-vit) resten har jag fåt. Ganska galet.

jaja, Nu sitter jag i mitt rum och ugglar. Jag lekete lite med kameran innan med min syster. Ni kanska vill se bildern. Frågan är bara om jag pallar. Jag ska bara ner till köket och mixa ihop lite o'boy sen får vi se om jag har årken brb.....ett tag senare.....hej igen ja okej jag ska vara snel och lägga upp dom för do  är ganska awesome måste jag medge;




min syster kan vara så jävla ful ibland.

okej jag är kanske inte alltid vackrast.


Gangstern is in dah hood. Kanske en ny profilbild till fejan eller vad tycks??!

xoXo ella girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0