stenbrottet med lowajna

jepp jepp jaoo. iadg var planerna att jag, ull’s & lowajna skulle till stenbrottet men ullis kunde inte så det belv bara jag och L. vägen dit tog läääskigt lång tid för vi bara gick till busstationen eller vi mötes där för jag tänkte liksom det går ju bussar hela tiden det är chill men nu såhär på sommaren glömer man ju veckodagarna så det va tydligen söndag idag och då går bussarna sjjjukt sällan. Och sen när bussen äntligen kom va det späckat med folk och precis när jag och L skulle på så sa den lilla horan till busschaufför, NÄÄ NÄ NU RÄCKER DET DET FÅR INTE PLATS FLER HAJJDÅÅH! Jävla snorkråka var hon! Så det vaar bara för mig att hoppa på min lilla röda cykel och lovisa fick hoppa på sin STORA blåa cykel.Och sen äntligen var vi framme. där chilla vi några timmar sen hem till mig och leka modeler, käka melon, flingor och saft du sitter vi i min soffa och kollar på MTV. det va allt jag hade att komma men ikväll kan jag förvana er för änu en ella tipsar grej som ni måste se !! xoxo ellaGirl.

2 snygga flum lek bilder vi kallar det model-bilder men det är nog lite fel av mig hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0