vofflor, tivoli m.m

hej på er sötnosar!

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på när regnet slår mot mina fönster samtidigt som jag lyssnar på Dom andra med KENT. Jag har inte bloggat på ett tag för jag har varit upptagen och utomlands. Hehe Danmark va fan! Det var igår, då fick jag och min kusse Axel för oss att dra till Tivoli i Danmark så vi tog tåget dit och åkte åkte åkte. Göttans va det!

Sen nu idag ska vi ha typ "voffel party" mumms säger jag! Och just det! Jag, Ange och Malin har en liten chatt på Malins status på fejan. Hennes status va typ "Man måste älska vädret" ironiskt då såklart. Men hur som helst så börja vi diskutera om att vi ska kolla scrubes hos kim och att vi ska dricka te och la la la sen börja jag skriva en massa om bajs? Va fan Ella! Man ska inte skriva om bajs på fejan där alla ser.. Haha så om ni kollar den konversationen döm mig snälla inte jag är inte så jäkla barnslig som jag verkar. hehe (:

Och Agnes jag vill att du ska komma hem nu. Är det inte ganska självklart att en fru saknar sin man? När du kommer hem så tänker jag flytta in till dig bara så du är beredd liksom.



Min man lagar god mat ska ni veta. Jag älskar min man.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ella jag heter ange inte agne ;) <3

2010-07-30 @ 18:01:15
Postat av: Din man

Självklart att jag lagar god mat! Det märkte du ju själv när vi gjorde kanelbullar!(y)

Jag kommer så snart jag kan, håll dig undan så du inte blir otrogen mot mig! Puss<3

2010-07-30 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0