ZOO!


Jag hänger för tillfället med Lovisa Och ullis! Jag fick lite småt damp i morse och gjorde en sjukt satsig lunch! Sen bjöd jag in min små veninor! haha kärning snack menmen.

Nu har vi ätigt oss tjocka och nu hänger vi istället i min soffa och lekar med min lilla systers hamster och en som vi passar!

Igår var vi föresten hos agnes! De sov över där man jag palla inte så jag drog hem och sov helt ensam i mitt hus riktigt mysigt va de!!! ::D typ knarka o'boy!

men har kommer bilder !





min falafel!



En sexbomb



2 hamstar och två männikso-varelser



Lovisa blev inte mätt på sin falafel....

xox ellaGirl

Kommentarer
Postat av: den fule igen >:[

seriöst ella. detta gick överstyr

2010-07-20 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0