11 månader 11/11-11, blandade känslor på en dag.



Du är för fin för att vara sann, är du verkligen inte en sagofigur?

 Men vem du än är så älskar jag dig till nittioelva %,
 utan dig är jag inte hel!
 du har verkligen fångat mitt hjärta,
snälla behåll det.
 det är min största önskan i livet! tappa inte bort det.
 håll det bevarat så som jag kämpar för att ingen ska sno det hjärta jag älskar,
 det vill säga ditt min älskling,
 ur handen på mig även när jag kramar om det med alla mina muskler för att det inte ska trilla ur mina händer.
 Jag kramar det tills mina bloddroppar faller ner som tårar,
 jag släpper dig aldrig, aldrig,
 i evighet ska jag älska dig, föralltid, min älskling!
 du är min, jag är din, vi är varandras!

11 månader, och fortfarande lika kära


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0