Frisyrer!

Sitter här i soffan och kollar på Lejonkungen. Om typ en halv timme kommer agge. Sen lite senare ska vi dra in till pappa och köka fina kött bitar!!

Men när jag satt här började jag leka lite med mitt hår. Hur tycker ni jag ska ha det? Skriv en kommentar och säg vilken ni tycker jag passar bäst i!


Mittbena..........inget mer hehe


KRAFTIG snebena soM man lägger över pannan. Ser Ganska frän ut måste jag säga.

Det jag har för det mesta. Vanlig snebena. That's it.

LUG! haha


Chill-frisyern. Go ändå.




HÅRD-ROCKAREN!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine :)

mittbena är snyggast :))

2010-11-08 @ 14:14:13
URL: http://josefineeberg.blogg.se/
Postat av: anna eslöööv<3

chill-frisyren lätt!! verkar så bra att ha efetrsom man inte ser något..det blir väl inga problem?;D<3

2010-11-10 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0