kortaffat

Fredag: Är det temadag för mitt råd (Amor) Då Sara Lund som han har heter halvtid när han inte heter Claes. Åka in till stan med älskling och sedan sova gött med honom!<3


Claes Schmit!


Lördag: Vakna upp med älskling, åka till revinge för en fin överaskning avslöjar vad i helgen!... om jag hinner hehe. Spela innebandy där efter och sedan hoppas jag på att få träffa Anna och Ellinor mina underbara flicker!

Sönadg, Iväg kl 10 för att åka till lund för en gudstjänst med mina konfa kompisar som jag ska konfimera mig med nösta somer, häftigt läger i Åhus med hälften utvecklingsstöra, ska bli riktigt spännande!

Nu ska jag skriva ett inlägg till sen ska jag sova... Ciao ses om någon minut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0