Lev med mig

Som i kanske ha märkt har inte ella bloggat på ett tag, hennes data dampar så ni får nog leva med mina blogg inlägg! Sitter och kollar film med mamma och pappa, sicken familjenisse jag känner mig som, faktikst trevligt ibland, och ibland är det för jävligt! Fimen suger så det är bra att man har en data. blev en dramatisk skoldag, på so lektionen prtatade vi om dödsstraff och kom in på hängning, hur man var tvungen att göra det för att inte få lida, hur man skulle hänga repet etc... kan inte förklara mina känslor men jag sprang ut från lektionen i tårar. Imorgon är det ett år sedan min kompis hängde sig... Ingen bra start på dagen med tårar och skakiga ben!

Men mår bättre nu, kommer en fin video med Ella som hon hette, imorgon!







söte pöte där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0