Great!

Vi har fått in en del bidrag till tävlingen, men det är många fler som ska skicka in så vitt jag vet! Ni glömmer inte att göra det nu va? sista dagen för er att skicka in är på fredag så det gäller att snabba på nu tycker jag!
Måste säga att ni är väldigt duktiga fotografer allihopa! men väntar på att få se fler fina bilder! Lycka till!

annars idag så var jag först i skolan och hade fysik prov ("en lycklig stund på dagen"), eller inte...
Sedan bar det hem till sebbe och vi somnade båda i sängen med en massa skolböcker på magarna, vaknade sedan upp vid sex och det var dags att åka hem, (en sorglig stund på dagen).
Och nu sitter jag med en te kopp i soffan, UNDERBART!


Ibland kanske det lönar sig att tjata? (a)


Kommentarer
Postat av: Emma Söderberg

åh , jag ska med ha sånna (a)

fast ska ha två pluppar istället för ringar <;

2010-10-13 @ 13:46:54
URL: http://emmaahw.blogg.se/
Postat av: Agnes

avis, jag får typ inte!, allt jag önskar

2010-10-13 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0