Helgen ♥

Tänkte ta och berätta lite om denna härliga helg, början på ett ännu härligare lov!

Fredag- blir det fört en kort skoldag, slutar kvart i 2! Heaven. Efter det sticker jag hem och tar antagligen en liten skön springtur innan Ella Och Ánna de två söta ungarna kommer hem till mig för att äta sig tjocka och ha en reig mysig kväll! får se om annika också dyker upp, Hoppas!♥

lördag- Blir det ännu en mysig dag! det blir att gå upp tidigt, ajaj anna och ella. nä inte jätte men typ 10 ;) för efter frukost ska jag åka till min under bara mormor och morfar för att äta gott med hela familjen! mamma pappa, Sarah och hennes Calle, Johan och han Johanna, Anton och hans anna, Albin och hans Frida och jag och MIN Sebastian!♥ så det blir hela huset fullt! + att vi ska sova där, hehe det får vi se hur det går till... kan bli svårt!

söndag- blir det en skön slapp dag att samla mig tror jag fast jag får se om någon raggar upp mig men nu ska jag läsa på svenskan lite för jag har prov imorgon, GREAT!


jag är charmig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0