Kvällen är ung

Tjaoo alla lirere. Agnes har inte gjort 2 inlägg idag och hon har bara 1 h och 15 min på sig. FIKA TILL MAJ! Men jaoouu kan ta och berätta vad jag har haft för maj idag.

4/10-2010 by ella bensch...lol

Idag så var det första som hände att någon bus-ringde mig vid 8 på morgonen. Och jag är då ingen morgon människa så jag blev ett agro-kid och bara "VAD FAN ÄR MENINGEN MED DET HÄR. DU (NU VEM FAN DU ÄR) KAN JU LIKA GÄRNA DÖ DU GÖR SÅ LITE NUYTTA" sen klicka jag. fick lite skuldkänslor sen när jag vakna och hade lite med vätt i huvudet. Tänkte typ att det var min mormor som hade råkat göra det eller något sån haha. Men ja sen när jag vaknade för andra gången var det första jag gjorde att ringa stella och säga att hon skulle komma för vi skulle plugga franicchh. En timme senare ko hon. Tyvärr blev det mer mat än plugg men sånt får man räkna med när det är stella och ella time. Först laga vi mat, sen plugga vi, sen sov vi ett tag, en baka vi kladd-kaka, sen kom Hanna på fika. Efter det drog de duktiga tjejorna och träna medans jag la mig och sov i 2 timmar.

Men här kommer lite goa bilder från när jag och stella inte hade något speciellt liv.







HAHAHAH DEN SISTE ÄR SÅ HIMLA RÄTT! Det ser ut som att stella är helt tana-lös! SOM EN SÖT PIRAT! ÅHHH älskar den (L)(L)(L(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0