Nähä du ella!

Ella, bara så du vet jag älskar dig, och jag älskar att tetas med dig!
Och nej, aldrig att du ska få något kaka! lyssna nu, mitt internet är typ utvecklingsstört. Ibland funkar det ibland inte, och gissa! NU funkar det! så jag hade faktikst ingen möjlighet! suck on thet biatch!

Min helg var Great! tog med Sebastian på en överaskning, han visste ingenting om vad vi skulle göra. fast när vi var halvvägs till lund så mötte vi malin vid buss-stationen och hon avslöjade allt!

Malin- Vilken film ska ni se då?.... Oh vänta jag vet ni kan se den här, bla, bla, bla, blaaaaaaaaaaaaaaa.
Sebastian trycker i min hand som en signal, och jag hoppades på att han inte fattade,...
Malin- Jaha, vart ska ni äta då?
Jag- det vet man aldrig.
Malin- öh nähä?
Malin mamma- Du kommer frysa jätte mycket sebastian (som inte har någon jacka på sig).
Malin rycker in- Men mamma, dom ska sitta i en biosalong hela tiden inte behöver han väl jacka då inte!?
Sebbe och jag står mest och trycker i varandras händer och nickar lite då och då.

Älskar dig fortfarande lika mycket stumpan, men du är allt lite klantig<3


Hämden är ljuv älskling, nä men du är faktikst jätte sexig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0