sur

Akta er för mig, för nu är jag fan sur!
Min mamma och pappa är så jävla barnsliga! jag vill ta ett hål i mitt öra där uppe i brosket, nä det för jag inte för då får jag tydligen inga vänner, eller så får jag "fel" vänner. Och jag få fan inte ta snakebite för då för jag tydligen inte Jobb!? jag menar, vafaaan? är ni dumma i huvudet eller? om jag inte vill ha det när jag blir stor, och om det skulle bli ett så jävla stort problem så att jag t,o,m blir av med mina vänner så får jag väl ta ut dom!? hallå?
 

dessutom har jag vaknat på helt fel sida idag, jag är jätte trött och pllar inte med någonting sen är jag också sur för att jag inte hittade någonting i stan! fuck this shit!









Inget Jobb?


Inga vänner?




VAD SKA JAG VÄLJA"""



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: vad kul att du är med och tävlar :) lycka till nu!

2010-10-07 @ 19:01:55
URL: http://melissablogg.se
Postat av: melissa

SV: haha såg du mig på nova :D där ser man! haha hoppas inte du märkte hur sliten jag var ;)

2010-10-07 @ 19:11:41
URL: http://melissablogg.se
Postat av: Agnes

Melissa, du verkar prata med dig själv eller har du gjort något knasigt nu? :)

2010-10-07 @ 20:26:50
Postat av: Ella

haha nejj anges. Melissa är en annan blogg jag läser som jag har kommenterat på. Sen när hon svarar tillbaka hamnar det på en egen blogg på det senaste inlägg ;D

2010-10-07 @ 20:48:16
Postat av: Agnes

no comment :P

2010-10-07 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0