Wrong!

Jag ska bara börja med att säga att ella har fel, Ni har imorgon också på er hon är bara luiet snurr snurr! puss på dig!

Idag har jag mått dåligt som as, taggar inte direkt orientering imorgon! men vafan man får inte ge upp ett MVG! hoppas man, hehe.... Idag var jag med sebbe, båda var sjuka och låg och krampade framför tv, jag somnade såklart när vi såg: Iron man 2. Det var en hektisk dag i skolan, ett prov och massa läxförhör och en massa nyheter etc. pallade inte riktigt det när man har migrän!
men nu ska jag njuta av att inte ha några läxor, är först ut att pringa imorgon! läskigt! önska mig lycka till
Tjaråååå


Kämpa för den här nu för helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0