Behov

Jag har ett stort behov av att åka till Nova!
Ska handla jacka skor tröja byxor underkläder allt! Och så ligger man här och är sjuk, får ställa in resan jag hade gjort imorgon in till staden. och har ju äntligen fått in lite klirr klirr på banken så det här ska nog ändå lösa sig tillslut! gilla
Och september innebär födelsedag firande för en viss Sebastian, så det måste man ju fixa också, men det är svårt att pumpa honom på information, så kom igen nu killar och kommentera vad NI skulle vilja ha av er tjej när man fyller 15! Ni tjejer kan ju också alltid kommentera och ge förslag, det hade verkligen varit tillhjälp!

och snart taggar man idol, men först ska jag ut och fixa te så jag måste dra nu, Ciao"

Kommer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0