Dags för sängen

Här ligger man i sängen med datorn och ut ur stereon dunkar musiken, snacka om mysigt!
Älskar sånna kvällar när man inte har tressigt och bara tar det lugnt och chilla, Undrar varför jag tar upp det exakt när min kväll inte riktigt har varit så?
Kom hem vid halv 6 och satta mig vid middagsbordet för att käkeli käka, Sen så satte jag mig ner för att läsa världens enklaste hemkunskaps läxa, och passade då på att göra lite andra lexor till fredagis!
Sen kom jag på, Shiit... om 45 min börjar idol och jag har inte tränat än, så fort på med Tränings kläderna och sticka ut på världens kortaste runda som man bara springer i sista minuten!
och ändå hann jag påbörja min goda och nyttiga efterrätt! för att sätta mig framför tven och kolla idol!
Sen trodde jag allt var chill jag gick ocg tod ett bad och allt sen kom jag på ännu en sak, damn! har bara gjort ett inlägg! så jag känner inte riktigt att denna kväll har varit så chill ändå... Men trevlig i vart fall!
Kan ta och tipsa er om min goda efterätt, hur enkel som helt och verkligen som godis!

Men sätter ugnen på 175 grader tror jag att det är!
Skär upp en massa frukt som man gillar kan vara vilka som helst!
lägger i en ungsplåt och strör vanilj socker på, kan ta en slagt sprit på också som blir väldigt gott! men fråga päronen först, höhö!
Sen bara stjudss in i ugnen i 10 minuter, bomb enkelt!

hejdå


Härliga tjejer de asså!

//Agnesius//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0