damn

min kroppstempratur är nog över 37 känns det som, visst någon som har smittat ner mig, men får nog skylla mig själv eftersom att jag delar väldigt mycket saliv med denna person!
pekar inte ut dig sebastian!

Sitter annars med tråkig biologiläxa, fy fan för det!
Kollar hällre på det levande slottet :D
Älskar anime filmer!
har ni några förslag?

Annars så kan jag ju tipsa er lite!

Let´s go!

Det levande slottet då då, Handlar om en flicka, sofie.
Hon blir förvandlad till en gammal gumma. och då den ursnygge trollkaren Hauru som har ett levande slott som går av sig själv, om ni undarar varför får ni ta och kolla på den, kan ju inte avslöja allt!Den händer en massa skumma saker som inte ens går att förklara, men jag rekomenderar den stort!





Totoro Är en jätte härlig anime film, Den handlar om en familj som flyttar ut på landet. och som i alla anime filmer så finns det lite underliga filurer, alltid jätte söta!
Och en av dom är då totoro, de två flickorna i familjen hittar då honom och börjar leta upp honom lite här och var, en väldigt söt film!



spirited away är helt klart den mest fantasifulla animefilmen jag nog vet om, helt jävla underbar är den.
Den handlar om Chihiro som flyttar till en ny stad, men på vägen dit så stanner hennes familj för att äta i en övergiven by... verkar det som!
Hon smiter iväg ett tag och när hon kommer tillbaka är hennes föräldrar förvandlade till grisar!
där efter börjar en massa underliga varelser dyka upp och hon träffar en pojke Haku som hjälper henne i den här konstiga världen, svår att förklara filmen men den är helt fantastiskt!



Där hade ni några stycken, finns så klart 100 st till men det skulle ta en evig het om jag skulle förklara alla, de låter säkert helt jävla cp, men anime filmer är så svåra att förklara på ett bra sett, ni får helt enkelt bara se dom! och för helvete kolla med JAPANSKT  tal annars pajar ni ju hela filmen!

//agnes//

Kommentarer
Postat av: aangeel

älskar osså såna filmer :D Kiki o Expressbudet e bra inte JÄTTEbra men helt ok :)

2010-09-06 @ 19:10:23
URL: http://angemusekura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0