ensam tur i staden

Milen är avklarad för dagen, var riktigt skönt och uppfriskande faktikst, förutom att jag är så jävla helvetes sur,
.... Måste påpeka att Vattned var delicious!.... om ni inte kände ironin måste ni vara knäppa, nä ni får känna ironin där också ni är inte knäppa! men ni är smarta som fan om ni fattade! fast det är rätt självklart!
Marie, nu förtjänar vi en inställd lektion!

Men det var ändå en härlig runda! kände mig mycket nöjd med min tid! Seadn blev det en tur in till staden, ensam... någon övergav mig visst där lite! haha, nä men jag hade inte heller pallat egentligen men jag var var bara tvungen men det var bra jag hittade några sköna plagg, tänkte lägga upp bilder men det för bli i nästa inlägg för jag har inte hunnit ta bilder än, men jag har ju ett till att göra!

nä nu ska jag kolla vidare på idol och träna inför matteprov som är imorgon! Sedan för jag lyfta min tunga röv och gå och ta bilder på shopping fynd! ceya then!


sötnos på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0