Idol

Nu är det finally dags!

Idol ikväll kl 8:a på tv4 det år ni fan inte missa!
Har varit ett idol fan sen det började älskar verkligen det programmet, och allra bäst är det nu i början för det är nu som alla är dålig, och det är så jävla kul när de gör bort sig!
Audition är fett kul, Får se om det dyker upp några kända ansikten! Brukar faktikst alltid känna igen någon,
Och min kära lilla by är redan lite känd genom idol, Elina Nelson från idol 2005, hon med rosa håret blev 6:a det året och kommer här ifrån, Torna Hällestad! En go vän till familjen, var min söta barnvakt när jag var liten! damn...

Så det ska bli sjukt kul att se det ikväll, snacka om att jag kommer följa det!
fast har gjort ett litet dumt vad,,, med min kära pojkvän!
lovat honom att vara med honom den dagen när det är final och jag får inte titta på den.
men jag ska hålla det! kan ju alltid spela in (Y)

Hoppas att idol finns kvar om 6 år, hade väl tänkt att söka! seriöst.
 en upplevelse för livet, som till och med kan ändra hela ens liv, om man nu har en talang, Damn i hope so!
bara att träna och vänta å se!

Lite bilder från idol 2005, och JAG var i tv!









//agnes//


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG OMG OMG VA COOLT hahaha okej overreaction :o

2010-09-07 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0