Jobba för födan och äälska karlsson på taket

Hej hej ! eller som karlsson på taket säger; Hejsan hoppsan lillebror ! eller om man så vill; HOJHOJ !
jag måste bara säga karlsson på takets grymma lilla talk med 'lillebror'

karlson- du lille bror! du har möjligt vis inte några karameller kvar?
lillebror- näe, men jag har 3 kolor!
karlson- MMMMH, *tar en kola*
lillebror- NÄÄÄ!
karlson- *härmar* NÄÄÄ! gluppska lilla unge, är du så snål så du inte ens kan bjuda mig en kola!?
lillebror-jooo, men nu finns det bara två stycken kvar
karlsson-ah men då tycker jag att du får välja först, men du måste du oxå ta den minsta !!!!!
lillebror-jaaha, men då tycker jag att DU ska välja först !!
karlsson- aja, aa okejdå..*tar den största*
lillenror-äääääeeeeh men nu tog ju DU den STÖRSTA !!
karlsson- Jaaaaa, men vilken skulle DU tagit om DU fick välja först då?
lillebror-den minsta såklart!
karlsson-JAA! men nu fick du ju den minsta!!vad gnälleru om?

såå sant huh?
okej låt oss komma till ämnet annars kommer mina fingrar flyga iväg och skriva värsta romanen här.../Svala
på vår tv just nu

Hej alla bloggläsare!
Som ni nog redan gissat sitter svala har bredvid mig med karlson på taket i bakrunden!
Och vi käkar dessutom Äppelkaka, jävigt nyttig, och inte så god xD
MEn vi gjorde oss förtjänta av den, innan vi gjorde den tog vi ett litet tränings pass för oss själva ute i trädgården!

''träning och träning!''

Agnes bit! (a)


Ikväll blir det mer träning men inte vilken träning som helst, CURLING!!!!!:D
kommer bilder från det antingen imorgon eller sent ikväll!

HOJHOJ!!!


Kommentarer
Postat av: a.m

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH DÖR !!! Lillebror (L) (L)

2010-09-02 @ 18:06:20
URL: http://angemusekura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0