känner sig också bra!

Precis som Agnes känner jag mig också glad och lycklig! Hade också en underbar kväll igår. haha idag sov jag tills halv 2. Inte så konstigt för vi dansa ju fan som as. (L)

Sen en annan anledning att jag är glad är nog för att min pappa har hittat ett hus i dalby! :D är verkligen baja glad för de. Nära skolan och allat. Riktigt sweet. Men nu är jag hos pappa. Vi har precis käkat cesarsallad så jääävla gott! Medans vi käka gjorde vi ett sånt test på internet typ "vilket parti passar dig" Jag fick först vänster och starx efter miljöpartiet. Kan nog stämma. Men snart ska jag möta upp stella någon stans är i lund och vi ska få skjus av hennes fader till Hanna Panna och där ska vi och några andra hänga ikväll. Kommer nog bli sweet.

Här får ni lite bilder från Kenya när jag var där förra vintern. Helt jävla underbart ställe. Och jag skojar inte.







 
Ja det är jag med det mörkahåret. Haha i denna soffan hängde vi i 3 timmar
har jag för mig. Vårt plan var försenat.

Frukost. Jag i blå klänning.


Ta mig tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0