oväntat

en sväng till sjukhuset idag då, lite oväntat blev det idag kl halv 9 när jag fick åka in till sjukhuset för att jag har så fruktansvärt ont i magen ibland, och vad fan är det för något! :o de hittade ingenting och det här händer mig ofta! lite krämmande faktikst, och det konstiga är att när det är över, så är det verkligen över då mår man tipp topp igen och kännar knappt av det, men kan vara trött och lite utmattad men annars ingenting!

Jaha, och ikväll blir det idol som vanligt! men innan det kommer lilla underbara sebbe hit för att hälsa på! så trevligt! ska bli mysigt<3 och så ska jag ut och springa med underbara svala lite senare ikväll, har inte kunnat göra det på typ en vecka för att jag var förkyl, hoppas verkligen inte att det påverkar milen som vi ska springa imorgon :/ Är sjukt pepp på det ändå! brukar inte direkt springa en mil på en och samma gång, annars springer jag ju mycket mer än det på en hel vecka i vanliga fall men inte på EN springtur! men jaja det kommer säkert att gå bra, och vem ska man springa med? själv eller? gud vad jag pratar skit märker jag nu, inget intressant inlägg alls, är det ens någon som orkar läsa det här inlägget? Klart ni gör!!!! fortsätt bara.... :D det kommer mer, fortsätt bara läsa! sååååå jaaa...
okej jag har inget mer att skriva nu, har skrivit mer än nog, så hejdå på en stund! missa inte idol ikväll!





Fortsätt läsa vår blogg! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0