SLIDE

Haj. Jag har ett tips!

Alla männiksor som på höstadiet på nyvångskolan i dalby! Ni ska lyssna nu! Erkän att det inte så ofta det finns saker att göra på ratsrena. Men jag, ullis och lovisa har kommit en briljant aktivitet...SLIDE!!!!!!


Saker som är bra att veta om man vill köra SLIDE PÅ BÄSTA SÄTT!!!!

1. atta ha converse på sig för så SLIDEAR man bättre!

2.. Att inte ha så mycket hänsyn till andra för man måste vara beredd på att krocka med folk.

3. att skrika SLIDE varje gång man slaidar.

så de va det. God natt





jag har ingen bild på när vi slaider men här får ni en go bild på miG, Hanna och Erik från en trevlig sommar kväll i sommras (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0